среда, 25 октября 2017 г.

Модуль 9 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання –
1) Що оцінювання здійснюється на різних етапах виконання проекту, ознайомилися з різними формами оцінювання діяльності учнів на всіх трьох етапах.
2) Я створила вхідну анкету, яка є прикладом оцінювання готовності учня до початку проекту. Ознайомилася з прикладами.
3) Я модифікувала інструмент для підсумкового оцінювання роботи.
4) З цим завданням я впоралася, формуюче оцінювання дозволяє помітити прогалини в навчанні та ліквідувати їх, допомагає створити ситуацію успіху, кожному учню стати успішним, створила документи для диференційованого навчання учнів для обдарованих дітей та слабкіших дітей, і посприяла мотивації до навчання предмету.

Комментариев нет:

Отправить комментарий